söndag 1 augusti 2010

Stressigt med semester

Vilken helg! Behöver garanterat semester efter semestern så att jag kan vila upp mig. Har definitivt lämnat jobbet nu (ska bara göra lite imorgon, men annars är det borta :-)). Helgen inleddes men ett bra avslut på jobbet för att fira semestern med både lunch och AW (förvisso alkoholfri eftersom jag körde). Väl hemma fick jag god mat, gott vin och bubbel. Allt för att fira MIN (ok, vår) semester!

Men lite jobbigt är det. Vi har varit sjukt effektiva. Gårdagen bestod av brödbak, kontroll av att allt inför Keb var ok (mycket saknades dock), vilket ledde till en gedigen shoppinglista. Den senare betades sedan av genom tripp till Addnature, Naturkompaniet, ICA och Stinsen. För er som gillar Naturkompaniet och inte varit på Addnature så rekommenderar jag de senare, de är absolut väl värda ett besök. Köpte 3 par strumpor (de bjöd på de billigaste). På kvällen blev det en spontan middag ute i Vaxholm med våra goa vänner från Karlshamn (de vi hälsade på förra helgen) och M:s föräldrar. Åt mycket god mat och vi unnade oss en god glass till dessert:-)

Idag fortsatte städningen och packningen för att sedan avslutas med en underbar middag i familjens sällskap. Imorgon blir det paddling i skärgården. Ska bli helt fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar