torsdag 29 juli 2010

Snart så!

Nu är det nedräkning. Bara en arbetsdag kvar sen är det semester! Har laddat denna kväll med grillning, lite städning och mys i soffan. Tände även den fina oljelampan vi fick i julklapp av jobbet i fjol. Tyckte den passade bra denna regniga kväll. Ska bli roligt att jobba imorgon, jag är laddad till tusen, ska vara där tidigt och kanske kanske kan jag gå hem i tid. Är ofta dålig på att komma ifrån jobbet, finns alltid något mer att göra. Men som det känns nu har jag koll på läget, min planering har fungerat. Brukar alltid stressa som en tok dagen innan semestern, men förhoppningsvis är detta ett gott tecken, att jag äntligen har lärt mig av tidigare erfarenheter. I varje fall vad de gäller stress inför semestern. Nu ska jag prioritera sömnen och nästa inlägg jag gör, gör jag på min SEMESTER.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar