torsdag 9 augusti 2012

Födelsedag

Min. Närmar sig med stormsteg. Om man bortser från åldern så är jag barnsligt förtjust i födelsedagar. Något jag har fått med mig sedan barnsben. Födelsedagar var alltid viktiga i vår familj, vi barn fick bestämma maten på våra födelsedagar, man sjöng för varandra på morgonen och det var minst lika roligt att tillsammans med pappa "smyga" upp till mamma och sjunga för henne när hon fyllde år som det var roligt att vara den man sjöng för. Vet dock att man självklart var vaken och låg och undrade när de skulle komma, för de kom ju aldrig... (lite som tomten på julafton). När de äntligen kom fick man ju låtsas sova:-).

Var på lite presentjakt till mig själv och har kommit på några saker som jag vill ha. Presentkort är på Åhléns eller annan affär är också alltid trevligt.
Vita underlakan (ett till 90 säng, ett till 120 säng)
Pajform (porslin)


Lampskärm från Åhléns 2 st lila
Alligatorn vitlökshackare
Pedalhink från Clas Ohlson
Kallentofts Vattenänglar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar