torsdag 14 juni 2012

Utflykt

Idag har vi haft mycket på schemat. Ställde väckarklockan eftersom vi skulle till läkaren kl. 10.00. Förvisso brukar vi vara vakna till och från på morgonen men eftersom jag ibland är vaken men inte vid medvetande vågade jag inte lita på att jag skulle komma ihåg att gå upp:-). Trots att jag tyckte planeringen var bra och att vi hade 2,5 timme på oss blev det självklart stressigt på slutet. Kan delvis bero på att jag inte hittade nycklarna, hittade efter ett tag extranyckeln och efter ytterligare letande hittade jag mina nycklar.

Hos BVC gick allt bra och läkaren märkte själv att han var stark och ville rulla runt. Han har nu gjort det vid fem tillfällen! Eftersom allt är bra och han växer enligt kurvan har vi nästa tid i juli. Känns lite märkligt att hoppa över ett par veckor. Vi har ju varit på BVC varje vecka nu, det har ju liksom varit veckans måste på ett positivt vis. Vad ska vi nu ha för måste? :-)

Vi var sedan på besök på mitt jobb. Trevligt som vanligt. Några hade börjat semestern, men några som vi inte träffade sist träffade vi idag. Nästa gång ska jag försöka h med mig lite hembakat. På hemvägen stannade vi på City Gross och handlade. Suveränt med shoppinglista eftersom det inte är så att man har tid att stå och fundera på vad man vill ha med liten med sig. Nu på kvällen passar vi på att mysa i soffan med EM då maken är på tjänsteresa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar