fredag 8 juni 2012

Paket med posten

Jag tycker det är kul när det kommer paket med posten. Även om det är paket som man själv beställt. Jag blir ändå barnsligt glad!

Igår kom ett paket till barnrummet från USA. Ska bli spännande att se om vi får det lika fint som jag föreställt mig. Bildbevis kommer när det är klart:-).

Idag kom en bärsjal som vi beställde i tisdags. Ytterligare en sak som jag gillar, det går fort att få hem det man beställer. Vi funderade lite på om bärsjal eller bärsele skulle köpas. Valet föll på bärsjal. Den är testad av oss alla och vi gillar den. Eftersom man själv knyter den blir den lätt att använda för vem som helst och den blir bekväm då den formar sig bra. Riktigt mysigt att gå så och tydligen perfekt att sova i.

För att gilla att få paket är det lite ironiskt att jag la dagens paket på grannens brevlåda och sedan började gå hemåt, innan jag insåg mitt misstag.... Amningshjärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar