onsdag 6 juni 2012

Lillkillens första namnsdag - GRATTIS älskling

Grattis till lillkillens allra första namnsdag!

Nu är vi hemma igen efter en underbar vistelse hos mormor och morfar. Det har varit riktigt skön "semester" för mig som har fått avlastning av morfar. Han har fixat med lunch och tagit med Viktor på långpromenad vilket gett mig möjlighet att vila, duscha i fred, små små saker som nu räknas till vardagslyx. Men pappa och jag har dessutom gått promenader ihop och det har varit trevligt att få tid tillsammans med honom. I morse gick Viktor upp vid 8-tiden tillsammans med mormor och jag och maken fick sova lite till. Alla nöjda, Viktor och mormor och morfar får leka och vi får njuta av lite extra sömn.

Vi har även hunnit med att förutom gammelmormor träffa morbror Ante och moster Emma, tant Jenny och Linnea, Alfred och Hilda. Sen har han även fått följa med till pappas jobb och då ville även mormor få finbesök eftersom hon och maken jobbar i samma byggnad. Jag följde med och umgicks med mormor. Jag har ju sommarjobbat på Swedavia på den tiden de var LFV. Det var roligt att träffa folk igen men det är många nya som jag inte känner, är väl förvisso naturligt med tanke på att det snart är 10 år sedan jag slutade på LFV.

Nu ska jag umgås med namnsdagsbarnet som är lite missnöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar