söndag 7 november 2010

Är det så?

Fick kommentarer om att min blogg liknar en reklampelare med anledning av parfyminlägget och jag kan helt klart förstå denna upplevelse. Jag väljer dock att se det på det sätt som talare två var inne på, nämligen "en modern önskelista som inte går att missförstå". (Älskling glöm nu inte den 22:e november:-))Inlägget kan även ses som en påminnelse till mig själv. Jag är ofta väldigt glömsk när det gäller saker jag vill ha vilket innebär att jag sällan efter en shoppingtur kommer hem med det jag hade tänkt. I helgen blev det en tur på stan (i härliga Norrköping) och eftersom minnet och bloggen nu tydligt påminde mig om vad jag behövde införskaffades en ny Margretheskål. Anledningen till införskaffandet av denna kan dock ha påverkats en del av mitt dåliga samvete, det var nämligen inte min födelsedagspresent som gick sönder....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar