söndag 12 september 2010

Ett mål avklarat


Som ni vet gillar jag att träna och nu i år har jag kommit igång ordentligt. För mig finns det flera skäl att träna men den kanske viktigaste moroten är att jag mår så himla mycket bättre. Det finns inget som kan bota en tråkig dag och skingra tankarna så bra som ett motionspass. Att motionen sedan bidrar till andra positiva effekter skadar ju inte.

Ett träningsmål som jag satte upp för i år var att spring Stockholm halvmarathon. Vilket jag gjorde igår. Min ambition var att klara den på under två timmar. Trots lätt hosta fixade jag det. Det mina vänner är något som jag kommer att leva länge på. Ett trevligt bevis på att träningen ger resultat!

1 kommentar:

  1. Stort grattis och bra kämpat! Jag är imponerad av att du klarade halvmaran under två timmar. Kul att få se några glädjetårar vid målgång :)

    SvaraRadera