fredag 24 februari 2012

Lugn fredag

Eller lugn kväll är mer passande för som vanligt är det full rulle på jobbet, men jag gillar ju det höga tempot! Kvällen har dock varit lugn och ensam. Maken är isolerad i sovrummet med någon form av flunsa antar jag, feber sen igår. Skönt med hus för jag tog mitt täcke och mina kuddar och flyttade in i gästrummet. Så jag har passat på att äta fiskgryta, slöa med datorn, tvn och nu tänkte jag krypa ner och läsa ut min bok. Imorgon blir det till att träffa familjen i Stockholm för att sedan gå på Dramaten efter att ha ätit lite italienskt. Ska bli mysigt. Det är en julklapp från far och mor till oss alla, en julklapp som mamma kom på att hon glömt att ge oss, så vi fick den på annandagen. Får väl återkomma med recension av teatern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar