torsdag 13 oktober 2011

Globetrotters

Imorgon drar lillebror med sambo och sambons syster till NY. Inte alls avundsjuk. Mor och far är redan i staterna, just idag tror jag att de befinner sig i LA. Mina svärföräldrar är nyss hemkomna från Frankrike och Italien. Men jag är inte alls avundsjuk utan trivs ypperligt i höstmörkret och kylan. Att skrapa rutorna på bilen tycker jag är hur roligt som helst! :-). Hoppas att lillebror med ressällskap får en bra resa.

Jag kanske kan få drömma mig bort i helgen samtidigt som jag fyller alla kartonger. Ser verkligen framemot att flytta till vårt hus. Vi bestämde oss för det huset för nästan exakt ett år sen. Känns lite overkligt att det nu verkligen är dags.  Så familjen roar sig med resor men jag roar mig med hus! Inget att klaga på. Förutom hus har jag även fått ett nytt jobb!!! Tjohoo! Ska bli så roligt med en ny utmaning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar