tisdag 27 mars 2012

Familjemys

Eftersom isolering av förråd var fokus för killarna i helgen så passade jag och mamma på att få lite kvalitetstid, när vi inte skötte markservicen. Jag har bla varit på K-rauta tre gånger på fyra dagar nu. En av killarna som jobbar där har också varit där då...

Mamma och jag passade på att ta en tur in till Uppsala och tog en shoppingtur. Mamma behövde lite nya träningskläder och jag behövde lite större kläder. Vi blir dock trötta snabbt, så det blev ett par nya vårskor, en randig tröja från Stadium och ett linne från Polarn och Pyret och mamma köpte en ny träningsgarderob, fin blev hon:-).

När vi kom hem vid halv ett tiden var grabbarna nästan klara så det blev korvgrillning till lunch. Gott. Mamma, pappa och jag tog sedan en promenad som blev lite längre än tänkt. Men det var skönt att röra på sig, jag fick extra mycket motion med först stan och sen promenaden.

Mina nya kläder, eller för att vara ärlig, det är bara tröjan och skorna som är nya.

Tröjan är från Stadium

Skor som är lätta att ta på (hoppas jag)


Vid vårt äppelträd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar