måndag 16 maj 2011

Wohaaa!

Haft en riktigt riktigt bra och produktiv helg. Den inleddes med pyssel och sen skulle klantfia bära ut sorteringsmaterial med följden av att hon välte ut sånt som ska till återvinningen och därmed krossade glödlampan. Fram med dammsugaren och när den ändå var framme fick hela lägenheten en omgång.

I lördags började jag med shopping, en ny röd fin skaljacka (Haglöfs) och ett par nya vandringsbyxor (Lubdhag). Det var kampanjvaror pga nyinvigning av Addnature på Söder, fick dessutom ytterligare 10% på en vara om man stor i kö när de öppnade. Det tackar vi för!

Sen storstädades bilen för att sedan läggas ut på blocket. Igår före lunch var den såld endast 2000:- lägre än vad vi begärt. Mycket nöjd men jag saknar den. Jag vet att det bara är en bil men det var ju min alldeles första och alldeles egna. Men jag tackar den för att den har tjänat bra de här åren:-).

När bilen väl var borta blev vi allt lite låsta. Vi kör inte alls så ofta men när man inte kan nog sjutton är det då man behöver bilen! Vi hade egentligen behövt åka till sambons jobb men det får bli ikväll istället.

Nåja, hoppas att veckan blir lika bra som helgen:-). Jag kommer i varje fall att synas på fjället i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar