tisdag 31 maj 2011

Njuter fortfarande & längtar till nästa aktivitet

Det kostar helt klart att ligga på topp. Många tycker redan att jag är galen med alla lopp, om de visste hur mycket man betalar för att delta skulle de nog tycka att jag är ännu galnare. Jag å andra sidan tycker att det är helt fantastiskt hur bra organiserat allt är. Efter marathon fick man bla. medalj, en superfin träningströja (den ska jag springa med de dagar jag inte känner för det och det känns tungt i löpspåret!). Sen får man alltid en påse med godsaker, kexchoklad, cola, energidryck, banan, nötter mycket snabb och välbehövlig energi helt enkelt. Det bästa var dock lättölen som serverades till korven. Jag hade mycket svårt att få i mig något men efter att ha kämpat ett tag fick jag i mig korven (dock inte brödet) och kanelbullen. Återkommer med en beskrivning av hur jag upplevde loppet:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar