onsdag 12 september 2012

Bara vi två


Kvällens middag blev en tonfisksallad. Passar på när maken är borta. Sallad - gott, tonfisk - bättre. Behöver passa på att äta upp lite ur kylen inför resan. Frysa sallad är väl ingen hit (har förvisso inte provat, men går på min magkänsla i det fallet). Idag har jag och lillkillen haft fullt upp, åkte hemifrån redan 10.30 och kom hem vid 16-tiden. Vi har varit och på jobbet och hälsat på. Anledningen till att besöket blev extra långt idag var att jag ville passa på att luncha med bästa Annorna. Kvällen har ägnats åt lite mys, lek på filt, tvättning, packning, bad så ja, fullt upp. Men läget är hyfsat under kontroll. Sista tvätten startar kl. 6 imorgon, älskar att ha timer på tvättmaskinen! Klar lagom tills det att vi går upp. Imorgon ska jag försöka få lite sömn när han sover så att jag inte är helt död när vi kommer till Erik och Kate.

En annan sak, lycka är att sitta i soffan i vardagsrummet och höra lillkillen snusa så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar