lördag 12 februari 2011

Hum

Haft en härlig brunch med underbara vänner idag. Roligt att ge en helt vanlig lördag lite extra guldkant. Mycket prat om allt och inget och massor av skratt. Det ger helt klart energi.

Det är annars lite brist på både energi och inspiration just nu. Vet egentligen inte varför. Hela veckan har egentligen varit sån, vill och orkar inte ta mig för saker, inte ens de saker som jag brukar vilja. Har tränat vilket alltid ger ny energi men inte nu, går från gymmet och känner att träningen inte gett ett dugg. Shit vad gnällig jag är... Men jag saknar min inspiration, snälla någon om ni hittar den vill jag ha den tillbaka!

1 kommentar:

  1. Det är bara att kämpa Cissi och det är du bra på!
    Ändra träningen lite eller lägg på mer vikter? det brukar göra att känslan kommer tillbaka.

    Blogga bilder är också bra för inspirationen, kanske tipsa oss läsare om goda viner. Maria bjöd på gott vin igår, Allesverloren Tinta Barocca för 114 kr.

    SvaraRadera