söndag 24 oktober 2010

USA

Nu är det mesta med USA resan klart. Biljetterna är bokade, hotellrum i New York och hyrbil är fixat. Behöver klura ut vad jag ska ha på mig på dopet bara. Denna gång blir det shopping efteråt så jag måste ha med mig lite finkläder redan från början. Ser verkligen framemot denna resa.

Jag har egentligen aldrig haft någon längtan till USA, men nu har jag varit där två gånger och jag är helt frälst. Det sämsta med min första USA resa var att jag blev besviken eftersom de fördomar jag hade infriades inte alls...:-)

Denna gång blir det som sagt ett återbesök i New York, ska bli så roligt, nu har vi sett de största turistattraktionerna sedan tidigare så nu kan vi leta reda på de annorlunda guldklimparna istället. Har ni några tips så posta gärna några här! :-)

Hoppas på en löptur i Central Park, bilden nedan är tagen just där när vi var i New York i september 2007. Längtar extra mycket en sån här regnig höstdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar